Saldeo smart
SaldeoSmart to system do odczytywania danych z dokumentów z funkcją ich obiegu. Dedykowane dla firm oraz biur rachunkowych. Odczytywane są wszystkie rodzaje dokumentów od faktur wraz z pozycjami towarowymi po wyciągi bankowe, a następnie eksportowane do systemu księgowego lub pliku JPK. SaldeoSmart umożliwia konfigurację indywidualnego obiegu dokumentów w organizacji zgodnie z przyjętymi w niej procedurami dla wybranej liczby pracowników. Rozwiązanie zapewnia generowanie elektronicznych przelewów na podstawie danych z faktur załączonych do konta, przeglądanie i import listy kontrahentów i wiele innych funkcji usprawniających proces pracy z dokumentami.
Aplikacja mobilna SaldeoSmart
Aplikacja mobilna SaldeoSmart to rozwiązanie przeznaczone dla firm, które korzystają z usług biura rachunkowego.
Funkcje aplikacji mobilnej *:
- wygodne i szybkie dodawanie dokumentów z komentarzem,
- przesyłanie dokumentów do odczytu podczas dodawania,
- dostęp do pełnego archiwum faktur sprzedażowych i kosztowych,
- prostą w obsłudze wyszukiwarkę dokumentów i faktur sprzedażowych,
- szczegóły rozliczenia księgowego (podatki/ ZUS) z ostatniego uzupełnionego miesiąca,
- błyskawiczny podgląd wyniku finansowego firmy z bieżącego roku.
* zakres dostępnych funkcjonalności zależy od uprawnień nadanych dla Użytkownika.