Rośnij z nami

Biura rachunkowe

Specyfika pracy biur rachunkowych sprawia, że potrzebują one rozwiązań kompleksowych, dostosowanych do pracy z wieloma klientami o różnym charakterze prowadzonej działalności. Chcąc zapewnić swoim klientom pełen wachlarz usług w obszarze księgowym biura rachunkowe mogą korzystać z dowolnie wybranych modułów oprogramowania Symfonia.

biurarach_box.jpg

Symfonia Biuro Rachunkowe Online

Symfonia Biuro Rachunkowe Online, to aplikacja webowa usprawniająca komunikację i wymianę
dokumentów między biurem rachunkowym i jego klientami. Dzięki aplikacji dokumenty do biura przekazywane są elektronicznie, a przepisywanie danych z dokumentów odbywa się automatycznie. Rozwiązanie współpracuje z modułami finansowo-księgowymi Symfonia, co w znacznym stopniu ułatwia proces księgowania.

Symfonia Connect

Symfonia Connect to rozwiązanie dla biur rachunkowych i ich klientów oraz firm wielooddziałowych. Funkcjonalność pozwala przesłać użytkownikowi z modułu handlowego dokumenty (np. faktury sprzedażowe) do modułu finansowo-księgowego w celu ich zaksięgowania. Dzięki automatyzacji wymiany danych proces ich przesyłania znacząco wpływa na bezpieczeństwo i oszczędność czasu. Przesyłane dokumenty zabezpieczane są na kilku poziomach: szyfrowanie SSL, zarządzanie uprawnieniami, zabezpieczenia biometryczne w data center.

biurarach2_box.jpg

Symfonia e-Audytor

To unikalna na rynku platforma analityczna dostępna on-line wspierająca bezpieczeństwo rozliczeń podatkowych z fiskusem. Weryfikuje poprawność danych wygenerowanych w Jednolitych Plikach Kontrolnych (JPK), a także sprawdza statusy kontrahentów rejestrach czynnych podatników VAT oraz VIES na dzień faktury. Z rozwiązania mogą korzystać wszyscy przedsiębiorcy niezależnie od rodzaju posiadanego oprogramowania finansowo-księgowego.

Symfonia Asystent

Program Symfonia Asystent dla biur rachunkowych wspiera w administrowaniu dostępem użytkowników w sytuacji, gdy pracują z wieloma firmami jednocześnie. To narzędzie, od którego pracownik biura będzie rozpoczynać pracę i kończyć z nim swój dzień. W jednym miejscu znajdują się kalendarz, notatki, lista klientów i możliwość ustawienia przypomnień, a co najważniejsze, istnieje możliwość szybkiego i sprawnego uruchomienia aplikacji z poziomu listy Klientów, bez konieczności ponownego logowania do właściwego modułu.