Małe firmy
Symfonia
Symfonia to grupa rozwiązań wspierających zarządzanie małą firmą, rozliczającą się w oparciu o pełną księgowość. Moduły wchodzące w skład linii programowej zapewniają obsługę wszystkich obszarów prowadzonej działalności.
✍ Obszar finansowo-księgowy
Symfonia Finanse i Księgowość
Moduł umożliwia łatwe prowadzenie ksiąg handlowych w sposób przyjazny dla użytkownika. Realizuje wszystkie zasadnicze operacje księgowe, począwszy od budowania planu kont i łatwego wprowadzania różnych typów dokumentów księgowych, ich księgowania, poprzez automatyczny bilans zamknięcia, pełne rozrachunki, aż do gotowych lub definiowanych przez użytkownika zestawień i sprawozdań.
Symfonia e-Audytor
To unikalna na rynku platforma analityczna dostępna on-line i wspierająca bezpieczeństwo rozliczeń podatkowych z fiskusem. Weryfikuje poprawność danych wygenerowanych w Jednolitych Plikach Kontrolnych (JPK), a także sprawdza statusy kontrahentów w rejestrach czynnych podatników VAT oraz VIES na dzień faktury. Z rozwiązania mogą korzystać wszyscy przedsiębiorcy niezależnie od rodzaju posiadanego oprogramowania finansowo-księgowego.
Symfonia Środki Trwałe
Symfonia Środki Trwałe zapewni Twojej firmie szybką ewidencję i amortyzację środków trwałych. Ułatwi kontrolę nad majątkiem przedsiębiorstwa oraz zautomatyzuje wiele czynności. Szeroki wybór zestawień usprawni analizowanie i raportowanie posiadanych zasobów.
✍ Obszar handlowy
Symfonia Handel
Moduł z obsługą magazynu i zakupów ułatwi prowadzenie działań sprzedażowych oraz zarządzanie magazynem w Twojej firmie. Umożliwi elastyczne prowadzenie polityki sprzedaży wraz z systemami rabatowymi, także w firmach wielooddziałowych. Zapewni pełną obsługę dokumentów handlowych, kasowych i magazynowych oraz transakcji gotówkowych i bezgotówkowych – w tym obsługę płatności elektronicznych i współpracę z bankami.
✍ Obszar kadrowo-płacowy
Symfonia R2Płatnik
Symfonia R2Płatnik to przejrzysty i prosty w obsłudze program do kompleksowej obsługi zatrudnienia w firmie. Sporządzisz wszelkie dokumenty niezbędne przy zatrudnianiu pracowników, takie jak umowy, aneksy, zaświadczenie i inne dokumenty kadrowe. W wygodny sposób naliczysz wynagrodzenia. System na podstawie danych z umowy, ewidencji czasu pracy oraz wprowadzonych dodatków i potrąceń automatycznie naliczy płacę.
Symfonia e-Pracownik
Symfonia e-Pracownik, to portal dedykowany do współpracy z modułem Symfonia Kadry i Płace. Rozwiązanie pozwala na udostępnianie i zarządzanie danymi osobowymi pracowników. Pozwala także m.in. na składanie wniosków urlopowych, wniosków o zmianę danych osobowych, wniosków nieobecności, przeglądanie e-teczki pracowniczej, przeglądanie danych płacowych, drukowanie
pasków wynagrodzeń, pobieranie deklaracji PIT. Pracownicy mają dostęp do portalu z poziomu przeglądarki www.
✍ Symfonia eDokumenty (elektroniczny Obieg Dokumentów)
Symfonia eDokumenty jest kompleksowym rozwiązaniem optymalizującym obieg dokumentów w każdej organizacji. W systemie dokonasz szybkiej i profesjonalnej ewidencji korespondencji
przychodzącej, wychodzącej i wewnętrznej zgodnie z najlepszymi praktykami obsługi kancelaryjnej. Rejestrując dokumenty nie musisz po raz kolejny uzupełniać tych samych pól. Korzystaj z
systemowych słowników i bazy kontaktów. Wraz z wpisem rejestrowym w systemie tworzony jest dokument odpowiedniego typu. Uporządkowana struktura dzienników,
mechanizmy filtrów, szukanie po kodzie kreskowym umożliwią odnalezienie wpisu w kilka sekund.