Rośnij z nami

Małe firmy

Symfonia 50cloud

Symfonia 50cloud to grupa rozwiązań wspierających zarządzanie małą firmą, rozliczającą się w oparciu o pełną księgowość. Moduły wchodzące w skład linii programowej zapewniają obsługę wszystkich obszarów prowadzonej działalności.

✍ Obszar finansowo-księgowy

Symfonia Finanse i Księgowość z e-Deklaracjami

Moduł umożliwia łatwe prowadzenie ksiąg handlowych w sposób przyjazny dla użytkownika. Realizuje wszystkie zasadnicze operacje księgowe, począwszy od budowania planu kont i łatwego wprowadzania różnych typów dokumentów księgowych, ich księgowania, poprzez automatyczny bilans zamknięcia, pełne rozrachunki, aż do gotowych lub definiowanych przez użytkownika zestawień i sprawozdań.

Symfonia e-Audytor

To unikalna na rynku platforma analityczna dostępna on-line i wspierająca bezpieczeństwo rozliczeń podatkowych z fiskusem. Weryfikuje poprawność danych wygenerowanych w Jednolitych Plikach Kontrolnych (JPK), a także sprawdza statusy kontrahentów w rejestrach czynnych podatników VAT oraz VIES na dzień faktury. Z rozwiązania mogą korzystać wszyscy przedsiębiorcy niezależnie od rodzaju posiadanego oprogramowania finansowo-księgowego.

Symfonia Środki Trwałe

Symfonia Środki Trwałe zapewni Twojej firmie szybką ewidencję i amortyzację środków trwałych. Ułatwi kontrolę nad majątkiem przedsiębiorstwa oraz zautomatyzuje wiele czynności. Szeroki wybór zestawień usprawni analizowanie i raportowanie posiadanych zasobów.

Symfonia Connect

Symfonia Connect to rozwiązanie dla biur rachunkowych i ich klientów oraz firm wielooddziałowych. Funkcjonalność pozwala przesłać użytkownikowi z modułu handlowego dokumenty (np. faktury sprzedażowe) do modułu finansowo-księgowego w celu ich zaksięgowania. Dzięki automatyzacji wymiany danych proces ich przesyłania znacząco wpływa na bezpieczeństwo i oszczędność czasu. Przesyłane dokumenty zabezpieczane są na kilku poziomach: szyfrowanie SSL, zarządzanie uprawnieniami, zabezpieczenia biometryczne w data center.

mikrofirmy_box.jpg

✍ Obszar handlowy

Symfonia Handel 

Moduł z obsługą magazynu i zakupów ułatwi prowadzenie działań sprzedażowych oraz zarządzanie magazynem w Twojej firmie. Umożliwi elastyczne prowadzenie polityki sprzedaży wraz z systemami rabatowymi, także w firmach wielooddziałowych. Zapewni pełną obsługę dokumentów handlowych, kasowych i magazynowych oraz transakcji gotówkowych i bezgotówkowych – w tym obsługę płatności elektronicznych i współpracę z bankami.

✍ Obszar kadrowo-płacowy

Symfonia Kadry i Płace z e-Deklaracjami

Symfonia Kadry i Płace to niezawodne oprogramowanie, które wspomaga zarządzanie wszystkimi procesami kadrowymi i płacowymi w każdej firmie – od najmniejszych, po wielkie korporacje. Umożliwia tworzenie wymaganych prawem raportów oraz zestawień dla urzędów i instytucji państwowych.

Symfonia HRcloude

Symfonia HRcloud, to aplikacja wspierająca zarządzanie zasobami ludzkimi w takich obszarach jak rekrutacja, wnioski pracownicze, szkolenia, komunikacja. Dzięki niej każdy pracownik organizacji zyskuje dostęp do niezbędnych informacji i narzędzi dzięki dostępności do dowolnego urządzenia podłączonego do internetu.

Symfonia e-Pracownik

Symfonia e-Pracownik, to portal dedykowany do współpracy z modułem Symfonia Kadry i Płace. Rozwiązanie pozwala na udostępnianie i zarządzanie danymi osobowymi pracowników. Pozwala także m.in. na składanie wniosków urlopowych, wniosków o zmianę danych osobowych, wniosków nieobecności, przeglądanie e-teczki pracowniczej, przeglądanie danych płacowych, drukowanie
pasków wynagrodzeń, pobieranie deklaracji PIT. Pracownicy mają dostęp do portalu z poziomu przeglądarki www.
mikrofirmy2_box.jpg

✍ Pozostałe

Symfonia Obieg Dokumentów

Symfonia Obieg Dokumentów jest kompleksowym rozwiązaniem optymalizującym obieg dokumentów w każdej organizacji. W systemie dokonasz szybkiej i profesjonalnej ewidencji korespondencji
przychodzącej, wychodzącej i wewnętrznej zgodnie z najlepszymi praktykami obsługi kancelaryjnej. Rejestrując dokumenty nie musisz po raz kolejny uzupełniać tych samych pól. Korzystaj z
systemowych słowników i bazy kontaktów. Wraz z wpisem rejestrowym w systemie tworzony jest dokument odpowiedniego typu. Uporządkowana struktura dzienników,
mechanizmy filtrów, szukanie po kodzie kreskowym umożliwią odnalezienie wpisu w kilka sekund.

Symfonia Praca Zdalna

Rozwiązanie pozwoli Ci na usystematyzowanie i sprawne delegowanie w swojej organizacji zadań do wykonania przez zespół w ramach pracy zdalnej. Dzięki możliwości ewidencjonowania czasu pracy będziesz miał wiedzę o działaniach twoich podwładnych oraz dostęp do informacji o podjętych krokach.

  • Obsługę struktury organizacji wraz z listą obecności.
  • Obsługę zadań: zlecanie i prowadzenie ich za pomocą metody Kanban.
  • Obsługę typowych spraw w firmie, np. reklamacji, projektów sprzedażowych. W każdej sprawie możesz dołączać osoby, odpowiedzialne za daną czynność czy sprawę; możesz dodawać notatki i inne załączniki.
  • Dostęp do raportów z logowaniem użytkowników.