Rośnij
Z
nami!

EuroCert EuroCert

BI – Podejmowanie trafnych decyzji biznesowych

jeszcze nigdy nie było tak proste

 

Sage Symfonia ERP Business Intelligence ułatwia podejmowanie strategicznych decyzji biznesowych, opartych na wiarygodnych danych. To bywa kluczowe w zachowaniu ciągłości rozwoju przedsiębiorstwa. Teraz możesz mieć dostęp do wszystkich ważnych informacji w kilka chwil.

 

Wybierając Sage Symfonia ERP Business Intelligence zyskasz:

 

  • wsparcie procesu zarządzania dla osób odpowiedzialnych za poszczególne obszary funkcjonowania firmy;
  • zestaw gotowych, predefiniowanych analiz oraz możliwość skonfigurowania raportów według własnych preferencji;
  • możliwość efektywnego wykorzystania pojawiających się szans rynkowych oraz sprawnego reagowania na trudne sytuacje;
  • niski koszt i krótki termin rozpoczęcia pracy z profesjonalnym narzędziem analitycznym.

 

Niski całkowity koszt posiadania

Głównym zadaniem modułu BI jest wspieranie najważniejszych procesów zarządzania w firmie na podstawie analiz opartych na danych pochodzących z tego systemu.

Udostępniamy go w modelu abonamentowym, dzięki czemu z powodzeniem może być wdrożony w firmach, dla których istotnym czynnikiem decyzyjnym jest budżet.

Ten sposób licencjonowania zapewnia ponadto bezpłatne aktualizacje w czasie całego okresu objętego abonamentem.

Dodatkowo, z modułem BI może korzystać nieograniczona ilość osób. Każdej z nich można precyzyjnie nadać uprawnienia dostępu do danych.

 

Wiele form dostępu w standardzie

Każdy użytkownik może korzystać z dostępu do danych wybierając najlepszy i najbardziej dopasowany do własnych potrzeb kanał.

Dostęp do raportów i analiz jest możliwy bezpośrednio z aplikacji, ale także za pośrednictwem przeglądarki internetowej oraz z poziomu MS Excel.

Wyboru najlepszego sposobu uzyskiwania wyników analiz może dokonać każdy użytkownik, niezależnie od poziomu posiadanych uprawnień.

 

Łatwy i intuicyjny w obsłudze

Kokpity menadżerskie przygotowaliśmy tak, aby mogły z nich korzystać osoby odpowiedzialne w firmie za poszczególne procesy.

Kokpity: Menadżera, Finanse, Sprzedaż oraz Zakupy umożliwiają dostęp do raportów, które są prezentowane w sposób graficzny za pomocą przejrzystych wykresów.

Szybki dostęp do czytelnie przedstawionych informacji ułatwia zgłębianie i analizowanie danych, sięgając aż do dokumentów źródłowych.