Rośnij
Z
nami!

EuroCert EuroCert

Analizy Finansowe

 

Analizy Finansowe – to rozszerzenie funkcjonalności modułu głównego Sage Symfonia Finanse i Księgowość. Zapewnia szybką analizę danych z programu Finanse i Księgowość w arkuszu kalkulacyjnym MS Excel

Szczegółowe informacje:

  • Szybsze uzyskiwanie i analiza danych finansowych
  • Wzorcowe zestawienia i raporty
  • Elastyczne zarządzanie danymi
  • Zaawansowana  współpraca z MS Excel

Zalety:

Szybki dostęp do danych finansowo-księgowych - program umożliwia tworzenia różnych analiz na podstawie danych z Finansów i Księgowości.

Możliwość dostosowania zestawień do własnych potrzeb – program zawiera pakiet gotowych zestawień i raportów oraz wspomaga definiowanie własnych zestawień. Korzystanie z zestawień stworzonych na indywidualną potrzebę firmy, usprawnia docieranie do danych.

Oszczędność czasu  - proste odświeżanie danych w zdefiniowanych raportach i zestawieniach czy dostęp do wszystkich lat obrachunkowych i porównywanie danych z różnych lat to tylko część  elementów, które przyspieszają analizowanie danych.

Współpraca z najpopularniejszym arkuszem kalkulacyjnym MS Excel – program umożliwia analizę danych z programu Finanse i Księgowość w arkuszu kalkulacyjnym MS Excel. Dzięki temu użytkownik z poziomu MS Excel może analizować: konta, rejestry VAT, pozycje bilansu, pozycje zysków i strat czy dane o rozrachunkach.

Sage Connect

 

Sage Connect to funkcjonalność, która pozwala przesłać użytkownikowi z modułu handlowego dokumenty (np. faktury sprzedażowe) do modułu finansowo-księgowego w celu ich zaksięgowania.

Dzięki Sage Connect:

 

  • użytkownik modułu handlowego otrzyma informację o zaksięgowaniu faktury
  • ma możliwość podglądu dokumentów w module handlowym
  • użytkownicy oszczędzają czas i pieniądze – podatnik nie musi wysyłać dokumentów do biura rachunkowego pocztą lub e-mailem
  • naliczanie składek ubezpieczeniowych i zaliczek na podatek dochodowy
  • proces wysyłania i księgowania dokumentów odbywa się w jednym programie.

Pełna kontrola nad posiadanym majątkiem

 

Sage Sage Symfonia 2.0 Środki Trwałe zapewni Twojej firmie szybką ewidencję i amortyzację środków trwałych. Ułatwi kontrolę nad majątkiem przedsiębiorstwa oraz zautomatyzuje wiele czynności. Szeroki wybór zestawień usprawni analizowanie i raportowanie posiadanych zasobów.

Program Sage Sage Symfonia 2.0 Środki Trwałe umożliwia wysyłanie do programu Sage Symfonia Finanse i Księgowość wyników operacji związanych z użytkowaniem środków trwałych w firmie. Mogą one być następnie wykorzystane do rejestracji procesu użytkowania środków trwałych w dokumentacji finansowo-księgowej.

Do programu Sage Symfonia 2.0 Środki Trwałe wydawana jest licencja Pervasive 12. 

e-Box to pakiet funkcjonalności gwarantujący bezpieczeństwo prawne w obszarze działań/operacji elektronicznych. Jego zawartość stanowią elementy związane z obsługą e-dokumentów, e-deklaracji, e-faktur oraz e-przelewów. Planowany rozwój tego pakietu przewiduje aktualizacje zapewniające poczucie bezpieczeństwa w obszarze operacji elektronicznych poprzez dostosowanie ich do zmian prawnych. Aktualnie w ramach produktu e-Box zawarte są aplikacje: e-Dokumenty i e-Deklaracje, które wymagają odrębnej instalacji i aktywacji.

Produkt jest opcją dostępną bezpłatnie w modelu abonamentowym lub opcją dodatkowo płatną w modelu licencyjnym.

e-Box Sage Syfonia Start współpracuje tylko z modułami Sage Symfonia Start.


Cechy

  • Obsługa procesu obiegu dokumentów elektronicznych, od momentu wystawienia faktury w formie elektronicznej, poprzez jej wysłanie w formie elektronicznej, odebranie potwierdzenia otrzymania,
  • Tworzenie e-deklaracji podatkowej firmy oraz pracowników
  • Tworzenie e-faktur sprzedaży w jedynym formacie zatwierdzonym przez instytucje rządowe i wysyłanie ich w bezpieczny sposób  zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz z wykorzystaniem szyfrowanych transmisji danych (SSL) we współpracy z miedzyfirmami.pl,
  • Archiwizacja e-faktury sprzedaży i zakupu,
  • Odbieranie e-faktury zakupu,
  • Obsługa płatności elektronicznych: od zlecenia e-przelewu do odebrania wyciągu,
  • Zarządzanie informacją o wyrażonych zgodach lub sprzeciwach na otrzymywanie e-faktur,
  • Podpisywanie i wysyłanie e-deklaracji do serwisu Ministerstwa Finansów,
  • Odbieranie z serwisu Ministerstwa Finansów urzędowego potwierdzenia odbioru (UPO).

Sage Symfonia 2.0 – sprawdzony system do obsługi pełnej księgowości

 

Sage Symfonia 2.0 Finanse i Księgowość będzie wsparciem w prowadzeniu pełnej księgowości w Twojej firmie. Zapewni bezpieczeństwo i komfort codziennej pracy. Ułatwi realizowanie wymaganych operacji księgowych oraz bieżącą kontrolę zobowiązań i należności. Intuicyjna obsługa umożliwi szybki dostęp do potrzebnych informacji.

Dzięki współpracy z serwisem miedzyfirmami.pl masz zapewnioną integrację procesów biznesowych w zakresie księgowania e-faktur i ich wymiany z kontrahentami.

Do programu Sage Symfonia 2.0 Finanse i Księgowość wydawana jest licencja Pervasive 12.